keskiviikko 30. heinäkuuta 2008

Gåsgrund menettelee


Eipä olla paleltu viime päivinä. Päivälämpötilat ovat olleet jatkuvasti yli 20 astetta celsiusta ja sen johdosta kämppämme kuumenee iltaan mennessä sietämättömäksi pätsiksi. Onneksi lauma on tajunnut, että oloni helpottuu veden äärellä ja se on kuljettanut mua jos ei järvelle Velskolaan, niin sitten Espoon edustan saarille.
Viime perjantaina teimme visiitin saareen nimeltä Gåsgrund, joka on mulle ihan uusi tuttavuus. Hyvät näkymät, aavaa merta riitti katseltavaksi saaren eteläpuolelta ja loivilta kallioilta oli hyvä syöksyä mereen noutamaan keppiä. Kuumat kaltsit olivat täynnä mielenkiintoisia uurteita, jotka helpottivat vähän liikkumista.
Se Gåsgrund olisi ollut ihan huippu paikka ellei siellä olisi ollut muutama hyökkäävänoloinen uros ennen mua. Toivottavasti mennään sinne uudestaan ja pääsen valloittamaan paikan ihan omalla statuksellani.
Sunnuntaina oltiin taas Vasikkasaaressa, mikä on mulle jo vähän liiankin tuttu paikka. Siellä on kyllä hyviä kepinheittopaikkoja enkä koskaan väsy hieromasta selkääni saaren nurmikkoaukean pintaan. Se on kyllä mojovan tuntuista, varsinkin useamman uintikeikan jälkeen kun turkki on jo vähän kuivahtanut. Katsokaa videota alla!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

mita olin etsimassa, kiitos