lauantai 31. heinäkuuta 2010

Voi pahus mitä helteitä! Meikäläinen on todella joutunut käyttämään mielikuvitustaan selvitäkseen näistä keleistä paksun turkin kanssa. Yöt olen nukkunut kylppärin lattialla, aamulla olen siirtynyt aikaisin parvekkeen puolelle. Lenkeillä olen etsinyt varjoisia reittejä ja tehnyt välillä, milloin se vain on ollut mahdollista, pesäpaikkoja maakoloihin ja pensaiden suojiin.
Onneksi olen sentään päässyt uimaan melkein joka päivä: Haukilahden rantaan, Nokkalanniemeen (yksi suosikkipaikoistani), Iso Vasikkasaareen. Nyt vain hemmetin hemmetti ilmestyi sitä sinilevää ja järville on meiltä vähän pidempi matka. Lähimpänä on Kirkkonummen puolelle sijoittuva Finnträsk, siellä olemme emännän kanssa yhdessä pulikoineet. Minäkin olen alkanut tajuta, että uida voi ihan vain uidakseen - aina ei välttämättä tarvitse räpylöidä kepin perässä.

Ei kommentteja: